Treceți la conținutul principal

Doamna de langa mine vorbeşte siropos la telefon cu pe semne un bărbat.  Desi categoric nu e treaba mea trag cu urechea si ca nesimţirea mea sa fie dusa in extrem , trasez deja in mintea mea bolnavă vreo 5 scenarii despre posibilul interlocutor.  Trec repede peste ele si ma opresc mai cu atenţie asupra a două dintre ele: 1. Femeia are un amant ( hmm,  nu arată rău dar are undeva în jur de 45 de ani...  Cam trecută tanti,  nu zici?)  2. Vrea ceva de la soţul ei şi se linguseste ca o pisică ,senzual , pe langa picioarele stapanului( caz in care e a naibii de priceputa. Are haz ,zau de nu.)  Pe semne ca ma holbam nu tocmai politicos la subiectul meu feminim ca aceasta imi trânteşte un : "stii,  imi e foarte dor de el ." aşa.. de nicăieri . Eh,  ce pot sa ii spun?  Sa o intreb daca vorbea cu amantul..  e nepoliticos chiar si pentru mine.  Sa ii spun ca si eu am acasa un pisoi de care imi e dor,  va crede ca mintea mea e deja in stare de alienare.  Tac si zâmbesc modest( gen :bine doamnă,  cum zici matale)  dupa care îmi vad de lectura.
Pentru ca scenariu sa fie complet in mâna am o carte siropoasă de cere apă numai citindu-i titlul dar in lipsa de altă activitate continui sa citesc,  iar când acel Romeo modern al zilelor noastre pleacă trântind usa de la bucătăria Julietei, doamna cu dorurile
ma roagă sa am grija de bagaje.  Cum sa nu?  ii spun si ma rog cerurilor sa nu dispară cev până aflu daca prostuţa asta fuge desculţă dupa Don Juan.  Când se întoarce îmi întinde o pungă cu Fornetti si imi spune ca mai avem de stat ceva si ca ar trebui sa mănânc,  sau mai bine zis sa mâncam.  Si in timp ce molfaiam de zor( a nimerit -o tanti,  eu si Fornetti suntem ca si Romeo si Julieta din carte,  ne iubim până la extrem- caz in care mi se face mie rău)  doamna începe sa îmi povesteasca despre omul căruia ii spune " te iubesc in fiecare zi "de 25 de ani încoace . (Si a naibii treaba, nu e amantul ei) Sotul ei ,cel cu care vorbea aşa,  este plecat in Moldova si trebuie sa se întoarcă Maine seară,  dar ea pleacă inaintea lui si se întâlnesc undeva pe la mijloc unde isi vor petrece "săptămâna de miere " dupa cum dânsa a spus.  Nu sunt o adepta a romantismului exagerat dar ea mi-a dat o alta perspectivă asupra vietii in doi.  Mi-a vorbit cu atâta entuziasm despre relatia ei încât eram tentată sa ma indragostesc de primul trecător din gară.  Când si-a terminat povestea si m- am intors la citit mai ,mai ca nu îmi venea sa o trimit eu pe aia dupa a ei mare iubire.  Apoi mi-am dat seama: dragostea e acea putere care o facea frumoasă pe femeia din gară.  Era toată numai dragoste!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Nivel de sarcasm? high!

Ţin minte că o dată cineva mi-a spus că eu nu sunt sarcastică intenţionat ci că sarcasmul face parte din mine la fel cum inima mea e programată să pompeze sângele în corp. Adică un fel de " Bitch, cuvântul sarcasm a fost inventat pentru a te descrie pe tine!" Poate altă persoană în locul meu s-ar fi şucărit, dar eu personal mă bucur din plin de talentul meu (înnăscut se pare) de a fi sarcastică cu orice ocazie , asta pentru că întotdeauna am considerat că sarcasmul este o dovadă că nu sunt un specimen chiar aşa prost de homo sapiens şi că sunt ceva şanse să prezint oarecare urme de inteligenţă. Acestea fiind spuse astazi mi-am propus sa fac un shooting cu o serie de poze care prezinta o oarecare urma de sarcasm si umor . Enjoy!

Succes fără reţeta

La 20 de ani am hotărât că vreau să am succes! Dar cine nu vrea? Veţi spune... Ei bine, nu vă las să comentaţi, sau cel puţin nu încă. Aşa că în vederea pregătirii viitoarei mele vieţii ca om de succes mi-am luat toate măsurile necesare, adică m-am aşezat în fotoliul din sufrageria mea, mi-am aprins o ţigară şi am aşteptat, imaginându-mi cum voi arăta eu plină de succes.. Nu, nu.. Poleită cu succes şi bineînţeles mi-am imaginat cum toate cunoştinţele mele îşi vor petrece întreaga viaţă prin baruri de ciudă... Ce mai?! Eram pe umărul lui Hitler şi îi şopteam la ureche deja.. La un moment dat mă opresc din visat şi încep să mă pipăi. Pulsul: normal. Pielea: de aceeaşi culoare nudă: ochii verzi, strălucitori şi la locul lor. Succesul nu era nicăieri! Mă încrunt şi mă gândesc ce nu am făcut bine... A, da! Nu am deschis geamul! Şi dau fuga la geam, îl deschid larg (ştiţi voi, să între mult) şi mă aşez din nou pe fotoliu cu o ţigară în mâna. Am stat aşa... Trei zile şi trei nopţi şi până la

Ai carte, n-ai parte ,fara o facultate

Pfuai! Aud deseori că viaţa de student este atât de uşoară în România, că oricine poate face o facultate ca mai apoi să lucreze în saormerie. Băi fraţilor, în proporţie de 80% dintre cei care cred că studenţi trândăvesc sau că fac o facultate degeaba, abia dacă şi-au luat bacul cu notă de trecere, ce să mai vorbim despre a urma studii universitare, aşa că eu cred că a venit vremea să explicăm puţin cum stau treburile de fapt prin universităţi şi cât de benefic este sau nu, să îţi mai consumi 3-4 ani din viaţa învăţând. Oameni buni încep prin a spune că sunt studentă la Poli. Cei care ştiu cât de cât ce se întâmplă pe acolo vor spune " Uite mă, încă una care se crede deşteaptă!" Cei care nu ştiu cu ce se mănâncă ingineria se vor întreba ce voiau să spună ceilalţi. Ca să nu vă las în ceaţă vă spun eu: Politehnică este una dintre cele mai vechi specializări academice spre care se îndreaptă bărbaţii, se mânca cu circuite digitale, chestii nasoale despre construcţia maşinilor,